Η επιλογή σπουδών και εξειδίκευσης αποτελεί μια διαδικασία που προβληματίζει
πολλούς μαθητές Λυκείου και κατ’ επέκταση τις οικογένειές τους.
Πολύ συχνά πλέον τα παιδιά απαντούν “δεν ξέρω” όταν ρωτιούνται τι μονοπάτι θα
επιλέξουν στην ζωή τους, γονείς και παιδιά νιώθουν μια σύγχυση με τις διαρκείς
αλλαγές στην αγορά εργασίας, αγχώνονται με τις πολλαπλές επιλογές που
υπάρχουν για σπουδές και εξειδικεύσεις και αισθάνονται ανήμποροι να
αποφασίσουν.
Ο επαγγελματικός προσανατολισμός στους μαθητές Λυκείου ανταποκρίνεται
ακριβώς στην ανάγκη μαθητών και γονέων να φτιαχτεί ένα ρεαλιστικό πλάνο που
θα μπορούν να υποστηρίξουν και που θα αισθάνονται μια βεβαιότητα ότι θα
υπάρχει επαγγελματική εξασφάλιση στο μέλλον. Στηρίζεται σε 3 πυλώνες:
Αυτογνωσία, Πληροφόρηση για σπουδές & επαγγέλματα και Λήψη ορθών
αποφάσεων.
ΠΕΔΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ:
✅ Πώς θα ανακαλύψουν οι μαθητές τις κλίσεις, τα ενδιαφέροντα και συνολικά το
δυναμικό τους.
✅ Κρίσιμα λάθη που γίνονται συχνά στην διαδικασία επαγγ. προσανατολισμού
✅ Πληροφόρηση για την αγορά εργασίας σήμερα
✅ Πληροφόρηση για όλες τις σπουδαστικές επιλογές μετά το Λύκειο.
Η παρουσίαση θα έχει διάρκεια max 50 λεπτά και στην συνέχεια θα δοθεί αρκετός
χρόνος για να απαντηθούν ερωτήσεις. Είτε ομαδικά στο κοινό, είτε ατομικά όποιος
θέλει στο τέλος.
Λίγα λόγια για τον κ. Σιμιτόπουλο
Ο Κώστας Σιμιτόπουλος είναι Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και
Εκπαιδευτής Ενηλίκων και εργάζεται κυρίως με Μαθητές Λυκείου, Φοιτητές και
Νέους ανθρώπους. Αξιοποιώντας τις ποικίλες εκπαιδευτικές και επαγγελματικές
εμπειρίες που είχε στη ζωή του και έχοντας στο ενεργητικό του πάνω από 1.000
ώρες συμβουλευτικής σε ατομικό επίπεδο, έχει συνεργαστεί με πολλά άτομα
βοηθώντας τους να επιλέξουν τις κατάλληλες σπουδές σε πτυχιακό επίπεδο, να
σχεδιάσουν ξεκάθαρα επαγγελματικά μονοπάτια και να αξιοποιήσουν στο μέγιστο
το δυναμικό τους και τις δεξιότητές τους.
Το στοιχείο που τον χαρακτηρίζει είναι η μεγάλη έμφαση και προσοχή που δίνει
στην ακριβή απεικόνιση του δυναμικού των συμβουλευόμενων και στην ορθή
διάγνωση των δυνατών σημείων και των κλίσεών τους, με στόχο να ληφθούν
υπόψη όλα αυτά τα στοιχεία που θα αποκαλυφθούν στο σχεδιασμό της
επαγγελματικής στρατηγικής και των σπουδαστικών επιλογών που θα κάνει ο
συμβουλευόμενος σε συνεργατική βάση.
Σε θέματα εκπαίδευσης είναι κάτοχος Master στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων,
Master στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση, Πτυχίου Ειδίκευσης στη
Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Εφήβων & Ενηλίκων), Diploma in Personal
& Executive Coaching και Πτυχίου Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.